Onze voornaamste prioriteit is de gezondheid en het welzijn van onze klanten en onze medewerkers
Borgloon, 18 maart 2020
Beste klant,
Beste bezoeker,
Omwille van het coronavirus COVID-19 is ons kantoor genoodzaakt om de dienstverlening tijdelijk aan te passen. Wij volgen alle door de overheid voorgeschreven regels om de impact van het coronavirus maximaal te beperken. Onze prioriteit is de gezondheid en het welzijn van onze klanten, medewerkers en alle burgers.
Ons kantoor en onze medewerkers blijven steeds bereikbaar
Wij staan voor u klaar en blijven tijdens de kantooruren steeds bereikbaar via de gebruikelijk kanalen, alsook via onze PRONTO-app.
- Per telefoon op het nummer 012 74 19 47
- Per e-mail op info@hayen.be
Afhankelijk van de verdere evolutie kunnen in de toekomst andere maatregelen worden genomen. Wij stellen alles in het werk om de continuïteit van onze dienstverlening te blijven waarborgen.
Blijf gezond en zorg goed voor elkaar!
Wat is de impact van het coronavirus op uw verzekeringen?
Indien u algemene vragen hebt over de impact van het coronavirus op uw verzekeringen, verwijzen we u graag naar de website van Assuralia, de Belgische Vereniging van Verzekeringsondernemingen.
Op de website van Assuralia vindt u een overzicht met betrekking tot de meest courante verzekeringen. Dit overzicht wordt bovendien regelmatig bijgewerkt naargelang de situatie evolueert.
Informatieve websites
- https://www.info-coronavirus.be/nl/
- Overheidswebsite van de FOD Volksgezondheid, met up-to-date informatie over het coronavirus COVID-19.
- https://www.who.int
- Website van de World Health Organization (WHO) met relevante informatie over het coronavirus.